پیامک 6
سازشکسته
هر کی بنده خداست بگه یا خدا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, :: 20:5 :: نويسنده : امیر مهدوی

خدایا التماست میکنم ...همه دنیایت ارزانی دیگران ! ولی.... آنکه دنیای من است مال دیگری نباشد   0

+

+

+

شادی هایم هدیه به تو   اند ک بودنش را خرده نگیر این تمام سهمم از روزگار است

+

+

+

       گاهی آنکه سراغی از تو نمی گیرد..... دلتنگترین آدم دنیاست برای دیدن توست

+

+

+

نگاه زیبای خدا رابرایت آرزو می کنم چون وقتی که نگاه او به سمت توست به دیگری نیازمند نخواهی شد

+

+

+

جاودان باد سایه دوستانی که شادی را علتند نه شریک وغم را شریکند نه دلیل!

+

+

+

سلامتی رفیقی که روزقیامت فقط زمین ازش شاکیه   اونم بخاطر سنگینی معرفتش

+

=

+

 

اندکی آنسوتر جائیست که یک گنج درآنجا دارم هر کجا هست به هر حال به هر فکر به هر کار عزیز است خدایا تو نگهدارش باش

+

+

+

 

لبخند تو را چند صباحیست ندیده ام. یک بار دیگر خانه ات آباد.... بگو سیب

+

+

+

 

ماهیها از تلاطم دریا به خدا شکایت بردند وچون دریا آرام شد خود را اسیر تور صیادان یافتند تلاطم های زندگی حکمتی  از جهان هستی است پس از خدا بخواهیم دلمان آرام باشد نه اطرافمان....

+

=

+

 

آرزو دارم بهاران مال تو     /     شاخه های یاس خندان مال تو

 

 

آن خداوندی که دنیا آفرید      /       تا ابد همراه و پشتیبان تو

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • کریستیانو رونالدو
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سازشکسته و آدرس sazeshekasteh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 13798
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1